Keniaanse bluf - Reisverslag uit Kakamega, Kenia van Ar-Jo - WaarBenJij.nu Keniaanse bluf - Reisverslag uit Kakamega, Kenia van Ar-Jo - WaarBenJij.nu

Keniaanse bluf

Blijf op de hoogte en volg Ar-Jo

05 Maart 2015 | Kenia, Kakamega

Je weet wat we bedoelen met haagse bluf, maar we hebben nu een staaltje van keniaanse bluf gezien. Hoe ga je je nieuwe produkt aan de man brengen? Zaterdag is er eengrote bijeenkomst van de katholieke kerk. De nieuwe bisschop van de regio wordt voorgesteld. Het lokale stadion is afgehuurd (50.000 zitplaatsen), want veel katholieke mensen komen. Ook komen er veel andere mensen uit nieuwsgierigheid. Het is een grote happening voor de stad Kakamega.
De keniaanse vrouwen hebben het idee opgevat om daar hun eerste verkopen te doen. Dit zou een goede actie kunnen zijn om de honeycombs naamsbekendheid te geven. Dus nu is er de opdracht om voor zaterdag voldoende honeycombs te maken en te verpakken. Alles moet perfect er uit zien. Men hoopt een goede verkoop te hebben. Het zou mooi zijn als een aantal eigenaren van koffie en thee kiosken het product zo goed vinden,dat ze het in hun eigen kiosk willen verkopen. Dus met deze actie gaan we tevens proberen een afzetmarkt te realiseren in de stad.
We stoppen nu want er moet gewerkt worden!!!

• 05 Maart 2015 - 12:17

Jose Van Der Veen:

Hoi,
    Jullie zijn lekker bezig en zoals ik hel lees zijn het stroopwafels maken een groot succes. Nu hopen dat de verkoop net zo'n groot succes word.

Gr José

• 05 Maart 2015 - 12:32

Piet En Joke:

Dat is gaaf, wij hopen dat het slaagt.

Groeten aan alle bekende.

Piet en Joke.

• 05 Maart 2015 - 21:22

Evert En Rikie:

Hallo,
    Dit lijkt me een mega-mogelijkheid voor de verkoop wanneer er zoveel mensen zijn.
    Heel veel succes gewenst!
    Groeten voor jullie en al die harde werkers.

• 06 Maart 2015 - 00:01

Bianca .v. Duren:

Hey Arja en Joost!
    Wat spannend om bij zo'n grote belangrijke bijeenkomst jullie "honeycombs" te mogen promoten en om ze kennis te laten maken met de "honeycombs".
    Jullie zijn er net een week en hebben al zoveel goeie dingen gedaan.
    Ik wens jullie veel sucses bij die bijeenkomst en als ik dat allemaal lees dan gaat het jullie echt wel lukken.
    Heel veel sucses en de groetjes, Bianca

• 06 Maart 2015 - 19:12

Anneke Den Harder:

Hi,
    Nou, flinke klus om zaterdag zoveel klaar te hebben. Dat gaat vast nachtwerk worden! Nu maar hopen dat ze aanslaan. Veel succes.

• 12 Maart 2015 - 11:18

Steffen:

Wij zijn heeeel benieuwd naar alle verkopen :)